Müügitingimused
1. Üldised müügitingimused​
1.1 kristerannaaare.ee veebipoe (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Kirilind (registrikood 17322819), asukohaga Mooni 13–1, Tallinn.
1. 2 Müügitingimused kehtivad Veebipoes ostja (edaspidi Tarbija) ja OÜ Kirilind vahel toodete ning teenuste ostmisel.
1.3 Lisaks kristelrannaaare.ee veebilehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.4 Veebipoel on õigus teha muudatusi müügitingimustes, mis kajastuvad siin.
1.5 Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Kirilind. Maksete teostamiseks edastab ettevõte vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
1.6 Veebipood kasutab Tarbija sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks.
2. Hinnainfo
2.1 Veebipoe hinnad on eurodes, millele ei lisandu käibemaksu.
2.3 Füüsiliste toodete hinnale lisandub saatmiskulu, mille kannab Tarbija. Saatmiskulude summa kuvatakse Veebipoe ostukorvis.
2.3 Digitooted saadetakse Tarbija e-posti aadressile ja sellele ei lisanud saatmiskulusid.
3. Tellimuse vormistamine ja kohaletoimetamine
3.1 Tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Maksma“. Pärast nõutud andmeväljade täitmist ja sobivad pakiautomaadi valimist saab tellimuse eest turvaliselt tasuda AS Maksekeskuse keskkonnas, pangalingi või ülekandega. Maksed toimuvad eurodes.
3.3 Veebipoel puudub ligipääs Tarbija panga ja maksekaardi andmetele.
3.4 Enne tellimuse lõplikku kinnitamist kontrollige andmeväljadel oleva informatsiooni tõesust, veenduge ostukorvi sisu õigsuses ja tutvuge müügitingimustega.
3.5 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.6 Arve saadetakse Tarbija e-posti aadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul.
3.7 Digitooted saadetakse Tarbija e-posti aadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul.
3.8 Füüsilised tooted saadetakse pakiautomaati. Võimalik on valida Smartposti, Omniva või DPD pakiautomaat.
3.9 Tavapäraselt on füüsiliste toodete tellimuse täitmise aeg kuni 3 päeva. Kui pakiautomaatides on ootejärjekord, võib tellimuse täitmine võtta aega kuni 5 päeva. Erandlikel juhtudel on õigus tooteid kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
3.10 Kui tellitud tooteid ei ole võimalik saata, teavitatakse sellest Tarbijat esimesel võimalusel ja talle tagastatakse tasutud raha (sh saatmiskulud) üldjuhul kuni 3 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.
4. Taganemisõigus
4.1 Taganemisõigus ei kohaldu, kui kliendiks on juriidiline isik.
4.2 Tarbijal on õigus saada raha tagasi, kui tooted ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule või kui Tarbija on saanud valed või defektiga tooted. Toodete tagastamiseks tuleb Tarbijal kirjutada e-poesti aadressile kristel[ät]kristelrannaaare.ee, 14 päeva jooksul pärast toodete kättesaamist. Tagastamise ja uute toodete saatmikulud kannab Veebipood.
4.3 Kui Tarbija ei ole rahul tellitud digitoodetega (e-raamat, videokoolitus), siis tuleb tal kirjutada e-posti aadressile kristel[ät]kristelrannaaare.ee, et valida kompensatsiooniks asendustooted. Tagastamissoovist tuleb teada anda 14 päeva jooksul pärast digitoodete kättesaamist.
4.4. Kui Tarbijal ei saa osaleda üritusel, kuhu ta ennast registreeris, on tal võimalik saada tagasi kuni 75% osalustasust. Selleks tuleb Tarbijal vähemalt 7 päeva enne üritust oma mitteosalemisest teatada e-posti aadressile kristel[ät]kristelrannaaare.ee.
4.5 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik toodete olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud toodete testimiseks füüsilises poes. Kui tooteid on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik toodete olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt toodete väärtuse vähenemisele.
4.6 Veebipood võib keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni on tagastatud tooted tagasi saanud või kuni Tarbija on esitanud tõendid, et on tooted tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.7 Veebipood ei vastuta toodete jõudmise hilinemise eest, kui toodete kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.
4.8 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast toodete üleandmist Tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Kui Veebipoest ostetud toodetel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega tooted. Kui tooteid ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Tarbijale kõik toodete tellimisega kaasnenud kulud.
5. Pretensioonide esitamine
5.1 Kui Tarbijal on Veebipoele pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile kristel[ät]kristelrannaaare.ee.
5.2 Kui Tarbija ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust, siis on Tarbijal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tarbija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
5.3 Tarbija võib pöörduda lisaks Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendavale platvormile.